środa, 25 grudnia 2013

Niebieskie pudełko/ blue box

Dziękuje bardzo wszystkim, którzy przyczynili się do powstania tego prezentu. Otóż o poranku otworzyłam prezent, który okazał się być najlepszy w życiu- najbardziej wzruszający, miły i intymny. Kilka dni temu dostałam paczkę z Polski, a w niej było to niebieskie pudełko- a w nim mnóstwo kopert ze zdjęciem rodziny, przyjaciół i znajomych, z życzeniami w środku. Niektóre były tradycyjne, niektóre wzruszające, że płakałam jak bóbr, a niektóre, od młodszej części znajomych śmieszne i oczywiście wulgarne, śmiałam się przy nich w głos. W kilku były opłatki, w jednej był nawet heklany Gwiazdor- bardzo to wszystko miłe, dziękuje!
Nie będę wymieniać każdego z osobna, bo kto się wpisał, ten wie, ale za to powiem wspólnie do Was wszystkich kochani- BARDZO WAM DZIĘKUJE!! Kocham Was i tęsknie!
Był to super pomysł, rozmazał mi się przez Was makijaż, ale było warto! Płakałam i śmiałam się naprzemiennie!

PS
Wszystko fajnie pięknie, ale następnym razem zrzućcie się na blue boxa od Tiffany'ego, hihi ;-)))


BARDZO WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJE, JESTEŚCIE NAJLEPSI!!!

-------------------

I got incredible present from all my family and friends- blue box full of envelopes with pictures from who it is with Christmas wishes inside. It was the best gift I ever recived, I laughted and cried at the same time. It was magical! Really good idea, especially when I read all this funny, touching and lovely wishes. It feels good to be remembered, especially while being so far away from home. 



Blue box


A w środku koperty z Waszymi zdjęciami i życzeniami w środku/
Inside the box are envelopes with picture and wishes


No i życzenia od chłopaków…/
And some wishes from them as well..

1 komentarz:

  1. I am very enjoyed for this blog. Its an informative topic. it's new function in game sims 4 cheats the spell of realm magic.

    OdpowiedzUsuń