środa, 12 lutego 2014

Last week



Ameryka Północna przypomina smoka. Lekko skrzywionego, ale jednak!/ North America looks like a dragon


Ulubioną częścią zimy jest oglądanie jej w telewizorze z Kalifonii. Prawda! Wszędzie zima straszliwa, a u nas nic, miło i przyjemnie (o ile nie pada).


Nowa kurtka za 17 $, huhu!/ New jacket for 17 $, oh yeah!


Moje podejście do zimy.


Nie wiem o co chodzi, ale jak szukałam drogi, to znalazłam osiedle z nazwami ulic od żeńskich imion, śmieszne./ That's weird.


Na pewno widzieliście policyjne zdjęcie Justina Bibera zaraz po zatrzymaniu za jazdę autem pod wpływem alkoholu. Był uśmiechnięty i zadowolony no i się doigrał- w internecie krąży to zdjęcie z podpisem "Justin for Prada".


Dogadzanko






Sklep z pięknymi rzeczami. Nie znalazłam go.


Wiosna w pełni!/ Spring is here!



Sobotnie popołudnie./ Saturday afternoon.

Przepraszam ciociu Basiu!!! Ale musiałam iść podciąć włosy. Fryzjer chyba był gejem, bo bardzo mu się spodobały moje buty (na bank nim był!!)/ My hair dresser was probably gay, cause he really liked my shoes.


Pieszczoszki z najbrzydszym psem świata/ Cuddles with the ugliest dog in the world.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz