wtorek, 4 lutego 2014

Sklep z pierdołami w Sausalito / Store with everything in Sausalito

Idealny sklep po to, żeby wejść i się pośmiać, albo nadziwić albo oczywiście kupić niepotrzebne klunkry. Na drzwiach wejściowych wiszą obrazki ze śmiesznymi komentarzami (te zdjęcia krążą po internecie z różnymi napisami w zależności od sytuacji) i tak mamy:

-nie zawsze kupuje badziewie, ale jeśli to robię, to właśnie tu
-nie jestem pewien czy ten sklep jest irytujący czy zabawny
-a co jeśli ci powiem, że nie dostaniesz tu biletów na prom.
--------------------
Perfect store to come in and laught or buy things that you will never use. 



I tak możemy kupić- najmniejszą kaczkę świata (pozdrowienia dla pana Prezesa) najmniejszą żabę, małe świnki, myszy, żółwie i misie, …. .


Spinacze w kształcie zwierząt. Dla mnie świnia rządzi.


Plastry z Abrahamem Lincolnem i podpis- uleczę Twoją ranę, jak uleczyłem naród.


Wisorki z Brucem Lee


I znów wszystko mini- pingwiny, wilki, nadymki, smoki, mrówki, motyle, dinozaury, pandy, konie i co tylko jeszcze jesteście w stanie tam wypatrzyć.


Nitka dentystyczna o smaku muffina.. albo bekonu


To samo z balsamem do ust i pastą do zębów. Taki komplecik.



Już nie mini, ale mikro dzieci. Zastanawiałam się tylko- po co?
--------------------
Mini babies. My only question is- what for?


No i oczywiście patriotyzm do przesady

Nic w tym sklepie nie kupiłam, choć na pierwszy rzut oka wiele rzeczy mi się podobało! 
--------------------
I didn't buy anything there, but I love most of the things there actually!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz