poniedziałek, 13 stycznia 2014

Last week

Dla wszystkich pytających i tych co się tylko zastanawiają- NIE ZASYPAŁO MNIE. W Kalifornii nadal mamy temperatury wiosenne (dziś 19 stopni), nie odczuwamy w ogóle zimna, o którym mówi się telewizji. Mapa krążąca ostatnio w internecie:
------------------
For everyone wondering and asking- I DON'T HAVE SNOW. In California temperatures are like in spring in Europe now, we don;t have winter that everyone on the news is talking about. I saw this map lately:


Kalifornia jest tam gdzie czerwony napis LOL, czyli skrót od wyrażenia "Laughing Out Loud", czyli śmianie się w głos. Tak właśnie wygląda pogoda u nas.


"Jezus ratuje, ja wydaje", gra słów: save (ratować kogoś, coś, oszczędzać np. pieniądze)- spend (wydawać $)


Dzięcioł/ woodpecker


Niemal co drugi wieczór mamy takie piękne zachody słońca/ Nearly every day we have sunsets like that


Pies śpi mi w bluzie/ My dog sleeps in my hoodie





Zrobiło się swojsko


Autem przez Bay Bridge w San Francisco


Wystawa w muzeum de Younga w San Fran







Like!




Najlepszy mrożony jogurt w mieście/ Best frozen yogurt in Danville




Fajny balkon



Z Ewą


Kawka i owsianka z owocami o poranku. Pierwszy raz robiłam i nie mam pojęcia czy dobra- mam katar i nic nie czuję. / Coffee and oatmeal in the morning. I did it for the firs time and don't know if it was tasty, cause I have running nose and don't feel tastes and flavours.



Ewa, Giorgia, ja i Jojo






Z Giorgią, mało włoską włoszką/ w Giogria, who doesn't look like Italian girl at all



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz