czwartek, 2 stycznia 2014

Last week

Hiking Las Trampas, czyli łażenie po górkach






Impreza świąteczna/ Christmas party





Zobaczcie kogo spotkałam!/ Look whom I met!


Dobitka w lokalnym barze, notabene najstarszym w mieście- otwarto go w 1907 roku.




Przydomowe zwierzątka


 Najpiękniejszy tort świata!/ The most beautiful cake ever!



Siemaaaaa! 


Z daleka przyjechali!/ They came from far away!


Tak jak i oni/ And so they did


Tradycyjny widok w San Francisco


Pantera pan potem


102!


Mój Bajusiowy nosek!


"Late night skate party", czyli impreza na rolkach




3 komentarze:

  1. Aga oglądając wczoraj nasze Fakty i słysząc pogodę jaką zapowiadali w Stanach byłam przerażona. Temp. na osiągać -37C a wiatr ma ją spotęgować do odczuwalnej -50C. Strasznie się zmartwiłam na widok tego że ludzie wykupują wszystko ze sklepów i mają zamiar przeczekać te mrozy w domach. Pomyślałam że przecież Ty tam jesteś. Sprawdziłam gdzie to dokładnie jest i okazuje się że (mam nadzieję że dobrze odczytałam) jesteś dokładnie po drugiej stronie Waszyngtonu. UFF To dobrze. Mam nadzieję ze mrozy Cię tam nie dosięgną. U nas też wiosna. Pewnie nie taka piętna jak u Ciebie ale jak na styczeń to całkiem całkiem. Coś tam zapowiadają i przewidują, ze za tydzień mają być ujemne temp. ale czy im się uda??? zobaczymy. Pozdrawiam życząc Szczęśliwego Nowego Roku 2014. Do miłego Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście jestem w słonecznej Kaliforni, w regionie Bay Area (czyli w zatoce, w rozmieniu tej San Francosco). Wczoraj było 20 stopni C; poranki są chłodne, około 5-7 stopni, ale z czasem się rozkręca. Jest około 15 stopni tak średnio myślę. Wszyscy czekają tu na deszcz, bo zimą Kalifornia ma to do siebie, że często pada. Ja nie czekam, ale ponoć mało wody jest, więc niech im tam będzie- kalosze kupiłam ;-) buziaki!

      Usuń