niedziela, 23 listopada 2014

Previous week

W zeszłym tygodniu wiele się nie działo, weekend był za to ciekawy- w piątek wybrałam się do San Francisco na musical "Chicago", w sobotę na domówkę do znajomych (czerwone plastikowe kubki obowiązkowe), a niedziele spędziłam na wyścigach konnych. Oto kilka zdjęć z poprzedniego tygodnia:


Domowe ciasteczka z białą czekoladą i orzechami makademii/ home made cookies with white chocolate and macademia nuts... (recepe- http://sallysbakingaddiction.com/2012/09/03/super-chunk-white-chocolate-macadamia-nut-cookies/


...i owsiane z rodzynkami/ and oatmeal raisin (recipe http://sallysbakingaddiction.com/2014/07/24/soft-chewy-oatmeal-raisin-cookies/)



Czas na kolejny musical! Tym razem słynne "Chicago"


Poszłam na niego z Martyną




House party time!














Jedziemy na wyścigi konne! / On our way to horse racing!


Bardzo chciałam na takie widowisko się wybrać i oto nadarzyła się okazja. Wspaniała niedziela w towarzystwie znajomych, ekstra pogoda i super frajda! Obstawianie wyścigów było trochę skomplikowane na początek, ale na szczęście jeden z kolegów wiedział co i jak i pomagał. Tak naprawdę emocjonujące są te wyścigi tylko wtedy, gdy się obstawia, inaczej to tylko ogląda się biegnące konie. Nawet obstawianie za kilka dolarów robi swoje. 
---------------
Finally I was able to go to horse racing. Beutiful weather, friends and great fun! Betting was a little complicated at the beginning, but with little help from my friend I was able to figure it out. I was exciting, especially when you bet even few bucks.


Na początek, przed każdym wyścigiem, ma miejsce oglądanie startujących koni/ At the beginning you just watch the horses that are about to race






Kupon na pierwszy wyścig- po lewej informacja za ile się obstawia (zaszalałam, wiem..) i na co, w tym wypadku ja na WIN, czyli winning- wygraną danego konia. Poniżej numery konia i jego imię. I ogląda się wyścig ściskając kupon w ręku o wygraną danego zwierzaka. Ja obstawiłam za 2 dolary i wygrałam 40 centów. Ale co wygrana i obstawiony zwycięzca to moje ;-)
---------------
Coupon for the first race. I bet on WIN which stands for winning- it mean I bet which horse will one, only one. Then you see teh amout of money (I know, a lot..) and the number and name of the horse). I bet 2 $ and won 40 cents. But winning was mine! ;-)



Ascot!


Tor ma milę (1,6 km), ale wygląda na 100 kilometrów haha/ Track has 1 mile but it looks like 100 from up here


Z chłopakami/ With the guys



Dobrzy przyjaciele/ Good friends!




Finisz










Z Larisą <3



A to wieczorne leżakowanie/ evening cuddles





Piękna kalifornijska jesień/ beautiful Californian fall


1 komentarz: