poniedziałek, 10 listopada 2014

Poprzednie dwa miesiące/ previous two months



Na początku września zdecydowałam się ściąć włosy i oto efekty:










Z wizytą na prawdziwym amerykańskim kampusie, Dominican University (tam studiują moje bardzo dobre koleżanki, Nirvana i Larisa), a koszt roczny to 52 tys. $, aua..


Jesteśmy tak super, że spędzamy sobotę w klasie grając w "wisielca"



Larisa, Nirvana i Nick


Stoliczki jak w filmach!





A to akademik


Koperty na drzwiach z imieniem każdego lokatora i koperty do zostawiania informacji















Altuzarra dla Target




Impreza w San Francisco











Prawdziwy pieseł




Niedzielny brunch z dziewczynami




Z Aną z Francji



Któraś z niedziel..


Wieczór na rolkach






Próbowałam przejść do bagażnika, ale coś chyba nie wyszło :)


Wszyscy nas pytają czy jesteśmy z Marijke siostrami :-) i myślą, że Poland i Holland to to samo...







"Seksowna sałatka brokułowa" haha



Jeszcze kilka tygodni temu


Leniuchowanie w moim łóżku



Nawiedzony park rozrywki z domami strachu- było 6 nawiedzonych miejscówek, po każdej bolało mnie gardło od wrzasków i śmiechu, super sprawa!





Pan lekko wyższy


Przekąska Oreo- osobno ciastko, osobno krem. Myślałam, że będzie to najpyszniejsza rzecz na świecie, ale krem to w ogóle nie przypominał tego z ciastek :(



"Disney on ice"



"Mała Syrenka"





"Toy Story"







Reklama nawet na niebie, tylko w US


Cześć, jestem matą (przedmiot) /Mat (imię)


Port w Oakland




W kinie- mama i syn haha




Amerykańskie śniadanie- naleśniki z jagodami.. (mniejsza porcja, normalnie są 3 sztuki)


..i gofry z bitą śmietaną, bananami, orzechami i sosem karmelowym, plus sos (obrzydliwy) klonowy, dwa jajka i bekon. Dodam, że poprosiłam o połowę porcji i oto co otrzymałam..



Piano Bar- dwóch facetów gra na fortepianach na napiwki i karteczki z informacją od ludzi co mają zagrać



Jupi! Dostałam najlepszy prezent jak mogłam sobie zamarzyć!! 


Wódka o smaku: bitej śmietany, pianek (marshmallowsów) i tortu. Nie próbowałam i nie mam zamiaru! A przy okazji spójrzcie na ceny.. Na imprezę Halloweenową kupowałam 5 litrowego Smirnoffa i zapłaciłam 17$.. Co daje 57 zł..






"To nie koniec, dopóki nie wygrałeś", fajny cytat z siłowni



Ekipa! 






Festyn



Grafficiarze w Miami trochę pobawili się znanymi frazesami i tu mamy "zobaczę, gdy uwierzę", a powinno być oczywiście odwrotnie-
-----------------
“I’ll See It When I Believe It, 2014 ” is made by LA-based artist Kenton Parker who in December 2013 had a major solo exhibition at Primary Projects. This mural’s tag-phrase is a witty reversal of the common phrase “I’ll Believe It When I See It.” Its inversion gives the phrase new meaning that suggests a person can only perceive something exists once they believe that it exists. The light pink background of the wall softens the reading of the text whilst the diagonal font is fore-fronted like a slogan in an advertising campaign.


Dosłownie "Elegancja ponad Twoje marzenia, zbawienia ponad Twoje krzyki". Coś bardziej eleganckiego, niż możesz sobie tylko zamarzyć. Zbawienie tak pełne i absolutne, że nie ma powodów do krzyku, bo gdy ktoś wątpi, poddaje się lub generalnie ma problemy, czuje się jakby miał krzyczeć o zbawienie (tak to tłumaczą amerykanie..)
--------------
The text “Elegance Beyond Your Dreams Salvation Beyond Your Screams” sounds like an ominous warning. Composed by Miami artist Autumn Casey, this phrase is a puzzle of juxtapositions and opposites that pits elegance above salvation and dreams above screams.


Zachód słońca na Florydzie


Stadion AT&T w San Francisco, gdzie gra drużyna baseballowa Giants i gdzie obywają się też koncerty, m.in. Beyonce


Sarny mamy wszędzie, nie boja się w ogóle ludzi.



Hit! Pojawił się pierwszy w tym roku grzechotnik na ogrodzie! Niestety nie miałam okazji zobaczyć go żywego ani próby (udanej jak widać) uśmiercenia go, za to dostał kilka razy z wiatrówki. Grzechotniki są bardzo niebezpieczne i pod koniec lata, gdy wieczory i poranki są chłodniejsze, należy być czujnym, bo węże te wychodzą spod ziemi, żeby się wygrzać na słońcu. Po tym zdarzeniu w następnym tygodniu widziany był młody osobnik w basenie (znowu mi się nie udało go zobaczyć), które uważane są za jeszcze groźniejsze niż dorosłe, bo małe nie wiedzą jak dawkować jad i przy ukąszeniu wpuszczają cały swój zapas, gdzie dorosłe osobniki wiedzą ile jadu upuścić, żeby zabić określonego rozmiaru zwierzę.


Znalezione w internecie, miał być pokaz konturowania, wyszło "jaki zmienić tożsamość makijażem" haha


Ups, małe bum w znak



Flagi z okazji "Columbus Day"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz