wtorek, 19 sierpnia 2014

Park rozrywki "Six Flags" w Vallejo/ "Six Flags Discovery Kingdom",Vallejo


Six Flags to największa na świecie sieć parków rozrywki, posiadajaca 21 parków. Pierwszy park, Six Flags Over Texas, został założony w 1961 roku w Teksasie. Nazwa Six flags (ang. sześć flag) pochodzi od sześciu flag, które Teksas posiadał w swojej historii. W samej Kalifornii są aż trzy parki: 
  • Six Flags Magic Mountain, Los Angeles (przy następnej wizycie w LA planuję tam pojechać)
  • Six Flags Hurricane Harbor, Los Angeles
  • Six Flags Discovery Kingdom, Vallejo (40 min jazdy od Danville). 
Dla fanów dużych roller costerów. Ja byłam tam dwa razy i za każdym razem bawiłam się świetnie! Adrenalina na początku każdej przejażdżki i radocha po. Wstęp 50$, ale jest się tam od rana do nocy.
--------------------
Everybody who loves roller costers should go there!! It's great fun, but book tickets online and with some deals or coupons, cause without them, it will be around 50$ per person, and you can find them around 15$ cheaper if you look good!



Six Flags w Vallejo, w którym ja byłam to park rozrywki i zoo w jednym./ It's a roller coaster park and zoo in one




Płytki basen z płaszczkami, które można było głaskać- ciekawe. Płaszczki te nie mają kolcy jadowych, więc są całkowicie bezpieczne. / You can actually touch the stingrays and they are safe- no poison at the end of their tails!





Delifinarium. Po drugiej stronie parku są dwa wielkie stadiony na którym odbywają się pokazy tricków wykonywanych przez delfiny.




Najnowsza atrakcja- kolejka "Super Man". Najlepsza w całym parku! / My favourite ride in all park!






Drewniany "Roar"





Rekiny




Moja ulubiona kolejka- "Medusa". / My second favourite ride.





"Kong", nogi dyndały w powietrzu, mnóstwo obrotów i bycia "do góry nogami"







Za dodatkową opłatą (15$) można było przejechać się na słoniu. Z jednej strony nie lubię cyrków i takiego męczenia zwierząt, ale mam nadzieje, że te są tam traktowane dobrze. / For extra 15$ you can take an elephant ride.




Haaa, słoń ma większy tyłek niż ja!









Bielik Amerykański. Ten nie ucieknie, bo ma złamane skrzydła- takiego go znaleziono i zaopiekowano się nim i teraz jest atrakcją





If you are fun of rides, as I am- there's no better place for you!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz