piątek, 13 czerwca 2014

Last week


Wiosna, ach to ty!/ Spring!



Risotto z owocami morza/ Risotto with sea food







Z Igą


Mix lodowy- czekoladowe z masłem orzechowym- bajka!/ Chocolate- peanut butter ice cream- heaven!



Pół roku w USA i dorobiłam się rodzinnego kubka!/ Half year in US and I got my family mug!



Szminka w kolorze jagodowo- burgundowym (zdjęcie nie oddaje oczywiście koloru, a jakże..), za całego 1 $ / New lipstick for 1 $


Niedziela nad basenem z margaritą. Raj!/ Sunday at the pool with margarita- yumm!


Złapana na ogródku jaszczurka/ We found lizard in the backyard!


Pod spodem miała piękne turkusowe paski/ It has blue stripes on belly


Toaleta dla karłów?/ Toilet for dwarfs?


Nowy, brwiowy niezbędnik!!/ New thing in my make up case- best thing for brows ever!


Wreszcie udało mi się wybrać pojeździć- frajda ogromna jak zawsze!





Zielony, przepyszny smoothie:
-garść szpinaku,
-kawałek świeżego ananasa,
-cały dojrzały banan,
-jabłko ze skórką
-łyżeczka nasion chia
---
Green, healthy smoothie:
-spinach
-piece of pinapple
-banana
-apple
-chia seeds





Polski Bajek../ My polish dog Bajek...



..i amerkański Ferguson/ ...and american Ferguson


Sprawiłam sobie piękny prezent na 25. urodziny/ I made myself beautiful gift for 25th birthday!



Tak w hotelu zapakowany był papier toaletowy, nie wiem jak was, ale mnie to bardzo bawi




Ciasto 3bit vel cukrzyca się robi../ Cake in the making...



..i się zjada/ ..and eating


17 km/ 10,5 mili biegu z marszem 20 minutowym- 1372 kcal


Lunch


Z Fernandą (Meksyk), Marijke (Holandia) i Laurel (Kolumbia)


Ciasto marchewkowe mi nie za bardzo wyszło tym razem


Wielkanoc/ Easter




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz