środa, 18 czerwca 2014

Domy gwiazd Hollywood/ Celebrity houses in Hollywood

W ostatni dzień pobytu wybrałam się na wycieczkę o nazwie "Domy gwiazd". Kupiłam bilet na nią na Grouponie za 19$ zamiast 30$, więc dlaczego nie. Jeździłyśmy busem-cabrio po Bevery Hills a kierowca opowiadał kto mieszka za tą albo za inną wielką bramą. Wycieczka w sumie trochę bez sensu, ale mogę powiedzieć, że widziałam bramę wjazdową kogoś sławnego, ha ha ;-) tak więc domów kierowca i przewodnik w jednym pokazał nam sporo, próbowałam ogarnąć zdjęcia i pisałam kto gdzie mieszka, ale teraz kompletnie nic nie pamiętam.. Także oto lista sław, których domy widziałam, a wy możecie sobie przypasować osobę do domu, albo odwrotnie ;) a oto osobistości, których domy/ bramy między innymi widziałam:

Ellen Degeneres, Jennifer Aniston, Laurance Fishburne, Ben Stiller, Jason Statham, Christina Aguilera, Elisabeth Taylor,  Tom Cruise and Katy Holmes, Dr Phil (psycholog w programye Ophry), John Peschi, Antonio Banderas i Melanie Grifith (jeszcze przed rzekomym rozwodem), Sony i Cher, Peter Folk (słynny Colombo), Paul Newman, Mick Jagger, ostatni dom Elvisa, dom Michaela Jacksona, w którym został znaleziony martwy, posiadłosć Playboya, Billy Bob Thorton (były mąż Angeliny Jolie), Gary Cooper, Gene Kelly, Mel Blanc (facet, który podkłądał głosy do większości postaci z Looney Tunes, nazywany "mężczyną o tysiącu głosów"), Jackie Collins, .... i jeszcze wiele innych, których nie znałam albo nie zdążyłam zapisać.

PS tak sobię myślę, że mogłabym każde zdjęcie jakoś podpisać i nie mielibyście innego wyjścia, niż mi uwierzyć.. ;-) ale postrzymałam się przed tym diabelskim pomysłem i to sama prawda i tylko prawda!

-------------------

Last day I took a trip called "Hollywood celebrity houses" and our guide-driver drove us throu Rodeo Drive to show us many celebrity houses and I saw houses among others that belong to:

Ellen Degeneres, Jennifer Aniston, Laurance Fishburne, Ben Stiller, Jason Statham, Christina Aguilera, Elisabeth Taylor,  Tom Cruise and Katy Holmes, Dr Phil, John Peschi, Antonio Banderas i Melanie Grifith, Sony i Cher, Peter Folk, Paul Newman, Mick Jagger, ostatni dom Elvisa, dom Michaela Jacksona, w którym został znaleziony martwy, posiadłosć Playboya, Billy Bob Thorton, Gary Cooper, Gene Kelly, Mel Blanc, Jackie Collins, ....



Dziecko się cieszy z przejażdżki buso-cabrioletem


Słynna Mulholland Drive


Panorama dzielnicy downtown


Dom aktora, który jako pierwszy zagrał hrabię Drakulę




W tym domu mieszkał filmowy "Iron Man"



Hotel Chateau Marmont




Knajpa Johnnego Deepa przez kilka lat




Chaty w Beverly Hills!!


Czyjaś brama


To w tej posiadłości mieszkał Batman z trylogii Christophera Nolana




Dom Christiny Aguilery, a poprzednio należący do Ozziego Osbourne'a (wtedy nie był jeszcze pomalowany na różowo)




Brama prowadząca do domu Toma Cruisa















Dom Paula Newmana


Dom Micka Jaggera 


Nie pamiętam



Dom, w którym zmarł Michael Jackson




Posiadłość Playboya




Posiadłość Howarda Hugesa, postaci na której wzorowany był film z Leo Di Caprio pt. "Aviator"  









Dom kupiony przez Ala Pacino


Budynek mieszkalny projektu Gaudiego



Rodeo Drive




Hotel Four Seasons


Najdroższa wypożyczalnia aut w LA, tylko białe i czarne samochody z najwyższej półki


Restauracja "The Ivy", gdzie często jadają celebryci wszelkiej maści



Chromowany Mercedes na parkingu


Sklep Kardshianek


Część hisorycznej drogi 66


Studio tatuażu Kate Von D, która zasłynęła programem telewizyjnym "Los Angeles Ink" na Discovery Chanel, a także tym, że miała romans z ówczesnym mężem Sandy Bulloc. Z ciekawostek, ja słyszałam, że za godzinę pracy kasuję ona 400$, ale kierowca mówił coś o 2000$, ale w to mi się wierzyć trochę nie chcę. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz